Tuesday, October 10, 2006

Indian Summer


Door de week lopen we weer in het donker. Dat betekent hesje en lichtjes weer uit de kast halen om vooral gezien te worden. Het betekent draven op asfalt, verblind worden door tegemoet komende auto's en soms wel en soms niet verlicht worden door lantaarnpalen. Het verbaast me ieder seizoen weer dat er niet meer val of struikelpartijen gebeuren.
Er stond vandaag een 60 minuten duurloop 1 op het programma. Het is ongekend warm voor de tijd van het jaar dus de opkomst was hoog. Net als het tempo. Ton heeft de groepen in drieën verdeeld en aan mij de eer de snelle mee nemen. O, jee ik had zaterdag 2 uur en 7 minuten gelopen weet je nog? Maar ik laat me niet kennen en ondanks dat de ene van de twee zusjes de kop nam (= zeker geen duurloop 1 tempo) bleef de groep keurig bij elkaar en hebben we een heerlijk rondje Noordwijk gedaan. Precies in 65 minuten.

No comments: