Sunday, October 29, 2006

1 uur en 30 minuten


Vanacht de klok terug gezet dus we kunnen lekker een uur langer blijven liggen. Dan is het uit met de rust en moet er hard gelopen worden. Er staat 90 minuten op het schema. Het is 29 oktober en nog steeds korte broeken weer. Nu om half negen 's ochtends wijst de buitenthermometer 15 graden aan. De lucht is bedekt met hier een daar een donkergrijze wolk maar er zijn zat blauwe plekken te vinden. Het weer zit dus mee. Dat betekent een grote opkomst. Wil is ook weer terug uit Japan, heeft veel meegemaakt en dus veel te vertellen.
Onze groep bestaat vandaag uit 46 man die na de oefeningen in drieën verdeeld worden. Ton zal de snelle op de fiets begeleiden, Winnifred doet de middengroep en William de minst snelle. Ik heb mijn de knie de afgelopen dagen suf gesmeerd en die wil wel,ik ben voorzichtig en ga met de middenmoters mee. We lopen eerst richting Noordwijk, de boulevard op tot aan de politiepost. De kop wil sleuren maar we kunnen ze nog tegenhouden. Op de Boulevard zien we Ton aan de overkant. Ook hier toch verschil in tempo, nauwelijks verschillend van ons. Terug gaan Winnifred en ik op kop om zo het tempo te bepalen. Als we weer bij het Floris dal zijn kunnen de mensen die maar een uur willen lopen, afhaken. Toevallig zijn alle drie de groepen tegelijkertijd op dit punt en gaan we gezamelijk nog een half uur door. De knie gaat goed dus ik ga weer lekker mee!

No comments: