Thursday, October 12, 2006

1500 meter


Vandaag moet er getraind worden voor de tweede wedstrijd voor het clubkampioenschap op 22 oktober. Dat is de baanloopwedstrijd die gehouden wordt op de atletiekbaan in Lisse.

Helaas kunnen we deze proeve van bekwaamheid niet op de atletiekbaan uitvoeren, maar doen we dit op de Leeweg in Noordwijkerhout. 1500 meter. Het blijft een vreselijke afstand. Zo moeilijk in te delen en dat we hem in het donker lopen maakt het niet makkelijker. Dit is dan zo'n moment dat de quote bij mijn blogtitel voor 100% opgaat. Het zit allemaal tussen de oren. Bij mij was de motivatie duidelijk niet aanwezig. Toch heb ik echt mijn best gedaan maar klokte Ton de eerste keer 7.12 en de tweede keer 7.23. Dit zou ik echt beter moeten doen toch? Nou ja, ik heb nog ruim een week om me mentaal op te krikken om deze tijd op de baan te verpulveren.

No comments: