Tuesday, February 26, 2008

Blij verrast



Nu het lopen dit weekend zo goed ing,is het spannend hoe de kaak voelt bij een hoger tmpo. De training van vanavond is daar heel geschikt voor. 6 x 1000m me 200HP op de Galweg.Gaat het nietkkel ik lekker in mijn eigen tempo achteraan. Iedereen is (blij) verrast dat ik vandaag weer kom trainen. Van fijn, goed tot moedig in ieder geval positief. Hele andere geluiden dan het commentaar van niet lopers! Ton probeert me nog te strikken als assistent voor zijn groep. Had echt gedacht dat ik na de val een sapje terug zou doen. NO WAY! Niet nodig. Na het bijkletsen richting Galweg. Geek voelt zich een beetje grieperig (het schijnt te heersen) dus Wilfred doet de warming-up. Dan gaan we los. De groepjes formeren zich vanzelf en ik begin vrij rustig. Ik merk al snel dat het lekker gaat. Nergen last van. Joop en ik lopen voorop. Bij de eerste 2 duizendjs, wordt er door de andere aan het eind gesprint maar dat is daarna over. We blijvn strak draaien. Dat heb je me die oudjes. Sommige haken na de drie keer af en gaan wat rustiger. Daar wordt ik alleen maar sneller van. Ha. Ik ben heel voldaan.6x1000 m in: 4:55, 4:47, 4:53, 4:32, 4:45 en 4:23
Totale afstand gelopen: 10 km.

No comments: