Wednesday, January 31, 2007

Tempoloop

Gisteren niet kunnen trainen dus ga ik vandaag voor mezelf. Stond bij Ton een interval op het programma, ik ga voor mezelf een uurtje lopen. Ik probeer een interval in mijn horloge in te programmeren, maar dat blijkt toch niet helemaal goed te gaan. Moet ik toch eens de gebruiksaanwijzing bij pakken. Het is nog wel licht als ik begin, maar omdat het al gaat schemeren loop ik net als vorige week langs het fietspad richting Sassenheim en dan naar Voorhout. Ga onderweg toch een paar keer uit tempo wat ik zo'n vijf minuten probeer vol te houden. Bij de derde rotonde keer ik weer om. Het gaat verder prima en ik doe totaal drie versnellingen. Ik heb vandaag niet veel uit het raam gekeken maar volgens mij heeft de zon zich aardig laten zien. Ik ben nog niet op weg of het begint te miezeren. Het miezert nog steeds als ik weer thuiskom. Lekker nat.
Totale looptijd: 1.15 en een gemiddelde hrtslag van 160

No comments: