Tuesday, January 23, 2007

Herstelloopje

Op het NSL schema staat een interval gepland. Door mijn activiteiten van agelopen weekend zie ik datniet zitten dus besluit na het werk voor mezelf een herstelloop te gaan doen. Helaas kan ik pas tien voor half zes de loopschoenen aan dus loop ik voornamelijk in het donker en ben erg beperkt qua route. Ik neem het fietspad richting Sassenheim/Voorhout. Bij de rotonde linksaf richting het fitnesscentrum Thea Hogervorst. Bij Thea vevolg ik bij de rotonde rechts het fietspad. Het gaat lekker, passeer weer een rotone en kom er bij de volgende rotonde achter dat ik al 38 minuten loop. Het plan was niet meer dan een uur te lopen, dus ik keer om. Het gaat nog steeds lekker, maarhou het tempo bewust laag. Uiteindelijk loop ik toch nog totaal 76 minute, maar het voel allemaal goed aan. Nu verder niet meer lopen tot de volgende Z&Z loop (27 januari a.s.).

No comments: