Tuesday, January 16, 2007

Duurloopje


Vandaag wil ik na het werk voor mezelf een duurloopje doen. Lekker als het nog licht is. Het lukt me om een uurtje eerder naar huis te gaan en mijn loopschoenen aan te trekken. Ik heb zowel zaterdag als zondag gelopen dus ik wil een korte rustige duurloop doen. Het waait nog steeds behoorlijk maar ik loop richting Sassenheim en heb wind mee. Helaas wordt de lucht een beetje verpest door de stank van Akzo en later bij het vleesverpakkingsbedrijf hangt ook een ongezonde lucht. Tel daarbij de stinkende uitlaten van passerende brommers bij op, dan krijg ik altijd visioenen van een land ver hier vandaan waar je in alle rust en stilte je kilometertjes kan lopen. eenmaal op het spoorpad richting Warmond (waar mij net geen brommers passeren) krijg ik weer een beetje het prettige gevoel in de natuur te lopen. Ik voel af en toe toch de knie weer dus ik ga bij het oude station van Warmond (nu restaurant) rechts af de kortste weg naar huis. Als ik thuis ben kan ik 56 minuten in mijn logboek noteren.

No comments: