Tuesday, January 01, 2008

Gelukkig Nieuwjaar



Voor mijn gevoel hebben we kort geleden het nieuwe millenium begroet, nu is het alweer 2008. Ik hoop dat het voor iedereen een gelukkig, gezond en een goed loopjaar wordt! Om het jaar goed te beginnen een duurloopje in de "vroege" nieuwjaarsmorgen. Na al dat vuurwerk van de laatste dag in het jaar, hangt er een weldadige stilte overal. Geen kip op de weg en de mist geeft de ochtend een Harry Potter sfeertje. Ik ga een rondje Veerpolder in omgekeerde volgorde. Op het laatst neem ik de Klinkerbergplas mee waar het ineens drukker wordt met wandelaars. Zowel met als zonder hond.
Ondanks dat ik (alweer) licht verkouden ben, gaat het prima. Het is kouder dan ik dacht. Heb dus geen handschoentjes meegenomen. Nou ja, thuisgekomen een lekkere hete douche en het nieuwjaarswensen kan beginnen. De eerste kilometers staan alweer in het nieuwe logboek.

No comments: