Thursday, January 10, 2008

Groep van Geek


Vanavond loop ik de eerste lange duurloop met de groep van Geek. Ik wil toch wat meer afstanden lopen en dat vind ik te weinig terug in het schema van Ton. De interval afgelopen dinsdag is goed bevallen en ik ben hartelijk welkom geheten in mijn nieuwe groep. Frans, Karoline, Ans, Rens, Lieve en Paul zijn mij al voorgegaan dus het is allemaal erg vertrouwd. Wel spannend voor wat betreft tempo en duur. Omdat het een lange afstand is worden er geen oefeningen vooraf gedaan, maar lopen we in een rustig tempo in. We gaan richting Voorhout en hebben de wind lekker tegen. Ook moeten we nog eens 2x7 minuten uit tempo. Het doet me goed dat ik niet achterin de groep hang en dat ik het makkelijk kan volgen. Lekker ontspannen kletsen met Frans. Ook de versnellingen vallen mee. Deze groep past me wel!

No comments: