Tuesday, January 08, 2008

Nieuw



Hoewel het jaar nieuw is, kriebelt het al een tijdje. Ik wil in 2008 toch een marathon lopen. Of mijn lichaam dat aankan wil ik in de komende tijd bekijken als ik de trainingsarbeid ga uitbreiden. In Ton zijn nieuwe schema kan ik mij niet meer vinden. Het is allemaal te kort. Als straks de opstappers ook weer mee gaan lopen, vind er wéér een aanpassing plaats en dat komt het tempo meestal niet ten goede. Nu mopperen sommige al dat het te snel gaat. We lopen bijna nooit meer als één groep bij elkaar. Ans heeft mij in vertrouwen het schema van Geek gemaild en vandaag heb ik de stoute loopschoenen aangetrokken en me als aspirant loper bij hem aangemeld. We gaan intervallen, dus dat is makkelijk. De intervallen zijn gericht op de langere afstanden dus dat komt helemaal goed uit.
500,1000, 1500, 1000,500 meter HP 200, 400, 600, 400, meter.
Een makkie. Het gaat lekker en het begin is er!

No comments: