Saturday, December 29, 2007

Oudejaarsloop



2007 zit er bijna op. Wordt 2008 het jaar van mijn eerste marathon?Ik ben al aan schema's aan het snuffeleen. Rotterdam vind ik te vroeg. Misschien Leiden in mei? Ben heeft mij zijn schema gegeven waar hij al 8 marathons met succes heeft uitgelopen. Maar wil ik meer dan uitlopen? Het lichaam voelt nu goed, het lopen gaat lekker, maar echt lange duurlopen doe ik niet veel. Ik heb er vandaag wer zin in. De laatste lange duurloop van het jaar. Toch maar weer naar Katwijk. Ik kijk graag hoe de zee erbij ligt. Handschoentjes aan want het voelt fris aan. Ik doe de route weer eens andersom. Eerst naar de Wassenaarseweg en dan de goudkust van Rijnsburg naar Katwijk binnen, door naar Katwijk aan Zee. Geen strand dit keer. De zee is kalm en heerlijk rustig. Hartslag blijft mooi laag en het gaat allemaal prima. Ben benieuwd hoe de kilometer teller er nu bij staat. Heb helaas (onvolledige) gegevens vanaf maart toen ik begonnen ben met de Garmin te lopen. Zal het volgend jaar wat beter bijhouden. Hé, mijn eerste goede voornemen heb ik dus al.

No comments: