Wednesday, December 26, 2007

Kerstloop







De NSL heeft zijn jaarlijkse Kerstcross. Geen wedstrijd, maar bedoeld als familiegebeuren. Donderdag moest Ton nog op zoek naar posters, dus heb ik mij voor de verandering eens als poster aangemeld. Fototoestel mee en zie je het hardloopgebeuren eens van een andere kant. ER is veel aanstormendtalent bij de NSL. De kleinste waren niet te stuiten en Ton had grote moeite de voorste met de fiets voor te blijven! Winnifred was ook over uit Madrid en liep met Fenne. Wouter was al ver vooruit. Bij de volwassenen zagen sommigen het toch als een wedstrijd en gaven zich helemaal. Anderen liepen lekker te kletsen en maakten zo hun rondje. Daarna koffie bij de Stay Ok. Toen was het mijn beurt om hard te lopen. En wel naar huis. EEn mooie afstand voor een hele rustige duurloop. Wel wat wind tegen (zuidwest) maar verder ging het prima. Misschien heb ik niet de snelste route gepakt, maar ik heb genoten van het ontspannen lopen!

No comments: