Thursday, November 01, 2007

Korte broek of lange broek



Het is een zachte herfstdag. We gaan vanavond een duurloop doen van 60 minuten met 2x 5 minuten uit tempo. Wortdt je dus wel lekker warm van. Zal ik het aandurven in korte broek? Ik besluit het uiteindelijk niet te doen. De groep is in ieder geval groter dan dinsdagavond. Ton vraagt of ik de snelle mee wil nemen. Eigenlijk wilde ik lekker langzaam gaan lopen, maar mijn protest komt niet door. Dus ga ik met mijn groep op stap. Uiteindelijk valt het tempo wel mee. We lopen richting Lisse en Sassenheim ,waar het toch nog druk is met auto's. Gelukkig helpen de brandende lantaarnpalen mijn zicht op mijn Garmin om de 5 minuten uit tempo goed bij te houden. Af en toe wat vegen en uiteindelijk vegen we ook de langzamere groep op. We zijn net iets te vroeg bij de Schelft, maar niemand wil echt het uur vol maken. Cooling down dan maar.

No comments: