Tuesday, November 06, 2007

Geen spatje regen





Was het vorige week nog te overwegen om de korte broek aan te trekken, nu is daar absoluut geen sprake van. Het waait behoorlijk en af en toe regent het lekker. Ik had er niet zo op gelet, maar als ik wegga is er net zo'n fikse bui aan de gang. Ik ga terug, schiet het door mijn hoofd, maar dat zou zonde van de moeite van het omkleden zijn. Als we om zeven uur bij de Schelft vertrekken is het alweer droog. Ik ben snipverkouden maar hoop dit een beetje los te lopen. We doen vanavond een interval en dat betekent dat je je zo druk kan maken als je zelf wilt. Het iis heen en weer op de Galweg dus de groep kwijtraken kan niet.


Het programma is niet zwaar.


100, 200, 300, 400, 300 ,200 en 100 meter met 100 Herstelpauze en 500 meter seriepauze. Dit deden we 2 keer. Eigenlijk had ik geen last van de verkoudheid en ging het prima. De groep was in ieder geval groter dan vorige week en we hebben geen spatje regen gehad!!

No comments: