Monday, November 06, 2006

Bartje


Lekker een lang weekend in het land van Bartje. Samen met de familie. Natuurlijk gaan behalve de fietsen en de Nordic Walking poles de loopschoenen mee. Genoeg te doen dus. Want ook gewoon wandelen is heel uitnodigend in deze contreien. Hardlopen schiet er een beetjes bij in. Maar vandaag vóór we naar huis gaan wil ik toch nog even de bossen in. Het park ligt aan de boswachterij Exloo-Odoorn. Dat betekent de voordeur uit en het bos in. Ik volg de blauwe paaltjes route om verdwalen te vermijden. Het is genieten zo 's ochtends vroeg. Een paar keer kijk ik teveel om me heen en mis ik een paaltje. Moet dus weer teruglopen om het goede spoor weer op te pakken. Na 52 minuten ben ik weer bij het park Netjes op tijd om in te pakken en naar huis te gaan, jammer want ik had nog wel even door willen lopen.


No comments: