Tuesday, December 19, 2006

Spijbelloop

Eind van de week lekker met vakantie! Dat betekent nog veel voorbereidingen. Maar toch wil ik het lopen niet laten lopen. Het toeval wil dat door een brandalarm en veel rookontwikkeling de werkplek door de beveiliging ontruimt wordt. Mijn kamer is de enige op de afdeling die een deur naar de balustrade heeft (voor de glazenwassers) dus de enige mogelijkheid om de rook en stank snel te laten verwijnen. Dat betekent dat ook bureuawerk nu geen optie is. Ik ga dus vroeg naar huis en besluit van de nood een deugd te maken en trek mijn hardloopkleren aan. Kan ik vanavond thuisblijven en voorbereidingen voor de vakantie treffen. De zon schijnt en ik geniet. Voel nog wel dat ik nog niet helemaal hersteld ben van de heuveltraining dus loop een rustig rondje Warmond. Constant de zon in mijn gezicht. Wat een verschil met in het donker trainen. dit is leuk! Doe je voor je lol. Ik kom alleen wat schooljeugd tegen en ben na 57 minuten weer thuis.

No comments: