Tuesday, October 23, 2007

100 meter




Vanavond staan er twee series van 100 meter op het schema. Ik twijfel of ik voor mezelf nog met licht ga lopen, maar de zon is al weg als ik thuis kom, dus ga ik gezellig met de groep van Ton lopen. In de Schelft hoor ik dat ik afgelopen zondag de derde prijs gewonnen heb in mijn leeftijdscategorie! Dat is een leuke verassing. Wat ik precies gewonnen heb weet ik nog niet, maar het idee is al leuk.
De series voeren we zoals altijd uit op de Galweg en bestaan uit 10x 100 meter met steeds 100 meter rust. Tussen de series zit 300 meter. Geen zware training dus, wat na zondag wel zo lekker is. Ik had snel nog mijn handschoenen gepakt maar het is heerlijk loopweer dus blijven ze ongebruikt in mijn zak zitten. Al was het vanochtend op de fiets best wel fris, daar merken we nu niets van. Lekker getraind.



No comments: